Марічка Герасименко (mg_g) wrote in muzurok_ua,
Марічка Герасименко
mg_g
muzurok_ua

Просторове мислення, алфавіт "через терцію"...

От цікаво! А що робити з тими, хто вже знає ноти, ходить в музичну школу?...
Є в мене ще одна "учениця". Аня. 10 чи 11 років. Саме така, що ходить у музичну школу. Та ще й на сопілці в Лузана грає.
Взялася вона Санта-Лючію розучувати. Просить їй увімкнути зразу шосту презентацію. Буцімто вона вже так звикла і їй так краще.
Будь ласка!
Проте бачу я - особливого прогресу немає.... Шпортається раз, другий, третій...
Тут я пішла на хитрість. "Слухай, - кажу, - ти все одно тільки розучуєш! Давай ми спробуємо заграти на всіх презентаціях, починаючи від першої!!! Ти знаєш, це дуже корисно для розвитку просторового мислення - отак грати, в різних положеннях нотного стану!" Та й цікавіше! Різноманітніше. Поки всі презентації пройдеш-програєш-проспіваєш (так так, проспівувати паралельно - обов'язково!!!) - вже і партію будеш знати!

А як потрібно робити в таких випадках - я не знаю. Треба проконсультуватись в doremifa_use!:)

Змагалися у промовлянні музичного алфавіту. Того, що підряд - до ре мі фа.... від кожної ноти вгору і вниз. Я вже промовляю за 12 секунд:))) А ви?
А от послідовність через терцію треба мені ще контролювати мозком.
Спробуйте і ви розучити "на дозвіллі": подумки, в автобусі чи в метро - через одну ноту:

до мі соль сі ре фа ля до - до ля фа ре сі соль мі до
ре фа ля до мі соль сі ре - ре сі соль мі до ля фа ре
мі соль сі ре фа лі до мі - мі до ля фа ре сі соль мі
фа ля до мі соль сі ре фа - фа ре сі соль мі до ля фа
соль сі ре фа ля до мі соль - соль мі до ля фа ре сі соль
ля до мі соль сі ре фа ля - ля фа ре сі соль мі до ля
сі ре фа ля до мі соль сі - сі соль мі до ля фа ре сі
до мі соль сі ре фа ля до - до ля фа ре сі соль мі до

Моя Аня "думала" (промовляючи) 4 хвилини. А ви?
Tags: Софт Моцарт
Subscribe
  • Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments